onsdag den 29. februar 2012

Forårstegn

Det er en lun forårsdag i dag, selvom vi ikke er kommet ind i marts endnu. Hen på eftermiddagen brændte solen hul i skyerne og kom bankende ind i stuen. Pyh, her blev varmt. Men kattene nyder, at solen er fremme, så jeg tænkte, at jeg ville gå en tur i haven med dem og kameraet. De elsker sådan det selskab.

Jeg fik et enkelt skud, jeg er nogenlunde tilfreds med. Kan rigtig godt lide farven, der nærmest er solskinsagtig, hvilket passer rigtig godt til i dag :)



Mine små hjælpere fik jeg også et par billeder af. De mest interessante var vist de her af Ozzy, der fanger et blad :D og et par af ham med lidt forårsblomster i baggrunden.
Mille var også med ude og var rigtig kåd. Sprang rundt i haven, og var også lige en tur oppe på havebordet, den frække tøs. Der er ingen tvivl om, at de ville elske at have en udkigspost et eller andet sted i haven :) Alle billederne kan som sædvanligt gøres større ved at klikke på dem.








Puha, jeg kan godt mærke, at jeg ikke er 16 år længere! Det hænger sikkert også sammen med psyken, men jeg har simpelthen været så smadret, siden vi havde vores oscaraften. Det føles nærmest, som om jeg ikke sover om natten, og det passer ikke, for jeg sover en masse. Men jeg får ikke ret meget ud af min søvn for tiden. Håber, at det snart vender.

Det er i hvert fald frustrerende, fordi jeg ikke har energien, jeg har brug for, til at komme ordenligt gennem dagene. I går måtte Christian lave aftensmaden, da han kom hjem, fordi jeg simpelthen var for træt.
I dag håber jeg dog, at jeg kan få samlet mig til at lave aftensmaden. Vi skal prøve noget nyt. Cornflakespanerede kyllingefiletter med en stor, fyldig salat og surdejsflute. Min mave kan simpelthen ikke klare sådan en fed panering, så nu vil vi prøve med en cornflakespanering bare for at prøve noget nyt. Så må vi se, om det er godt :) Jeg skal nok lige melde tilbage, om hvordan det blev, uanset resultatet. Er det godt, smider jeg også lige en opskrift.

Nu vil jeg stoppe og prøve at tage mig sammen til at komme i gang med salaten til i aften. Så er resten nemlig utrolig nemt at gå til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar