torsdag den 12. april 2012

Drømme...

Jeg kan godt mærke, at vi har været afsted i går. Er rigtig udmattet i dag, selvom jeg faktisk har fået ni timers søvn i nat. Men søvnen bliver aldrig rigtig god, når man drømmer meget, og især ikke når det er mareridt, som jeg har haft i nat.
I nat handlede det om, at vores ene kat var forsvundet og blev fundet død, og i det andet mareridt genoplevede jeg at miste min mor igen, da jeg drømte om, at hun pludseligt døde. Måske er det, fordi jeg har tænkt på hende i går, da jeg lavede den ret. Jeg ved det ikke.. men det er ekstremt smertefuldt at skulle føle det tab igen.

Så man kan ikke ligefrem påstå, at jeg er på toppen i dag. Jeg havde ellers tænkt, at vi skulle en tur i den lokale dyrehandel for at kigge på nye planter og trærødder til akvariet, men bare tanken gav mig åndenød og stress, så det må blive en anden gang. Der er også stadig lidt gemmesteder til de nye fisk i akvariet, som det er nu heldigvis. Så det haster ikke helt vildt.
I dag bliver derfor bare en stille og rolig dag, hvor vi ikke skal lave ret meget. Jeg har lige sat en vask over, så vi skal have rent sengetøj på senere, og selvfølgelig skal der også laves lidt mad, men det er heldigvis nemt i dag. Vi kaster et par pølser på grillen (og krydser fingre for, at min mave tager det pænt) senere.

Måske går jeg i haven med kameraet senere, hvis jeg orker. Var ude den anden dag, efter det havde regnet for at se, hvad jeg kunne få med ind. Det bedste skud var det her, synes jeg:



Jeg er ikke den eneste, der er sløv i dag. Christian har lige fået sig en middagslur på sofaen, og kattene er det heller ikke meget go i i dag. Men det var også en lang køretur for os i går (ikke kattene ;) ), og vi gik i Rødovre Centrum i ret mange timer. Så det er vist ikke så sært, at vi er trætte i dag. Derfor er en stille og rolig dag vist lige noget for os begge to.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar