torsdag den 26. september 2013

Vinderen af fødselsdags-giveawayen er fundet!

I går var sidste dag for deltagelse i min giveaway i anledning af bloggens 2 års fødselsdag. Det har været rigtig hyggeligt og spændende at afholde sådan en, og jeg er sikker på, at det er noget, jeg gerne vil gøre igen engang i fremtiden :)

Jeg var noget spændt på, om der overhovedet var nogen, der ville deltage i sådan en konkurrence, for min blog er jo ikke kæmpestor endnu, men det har været en glædelig overraskelse at se, at der har været så megen interesse om konkurrencen. Faktisk var der hele 19 deltagere, hvilket, jeg synes, er virkelig flot. Jeg håber, at nogle af jer har lyst til at blive hængende og kigge forbi bloggen engang imellem, selvom konkurrencen nu er slut :)

Nu hvor konkurrencen er slut, vil jeg vende tilbage til giveaway-indlægget og kommentere lidt. Er rigtig glad for alle jeres søde kommentarer. Det luner rigtig meget. Jeg har holdt mig fra at kommentere, så der ikke blev for meget at skulle holde styr på mht. nummereringen af folk til udtrækningen.

Nu vil jeg ikke trække den længere. Vi skal have kåret en vinder! Alle deltagere i konkurrencen fik et nummer efter, hvilken rækkefølge de har kommenteret i (hende, der bare ville kommentere og ikke deltage, fik naturligvis ikke noget nummer), og så brugte jeg random.orgs true random number generator til at trække lod. Det er mest retfærdigt på den måde, synes jeg :)





Vinderen er dermed Sandra, der valgte Simon's cat- bogen :) Stort tillykke til dig! Håber, du bliver rigtig glad for bogen :) Vil du snarest sende mig en mail med din adresse, så jeg ved, hvor bogen skal sendes hen?





Jeg er også blevet lidt klogere mht. at afholde en giveaway, så jeg ved lidt om, hvad jeg skal tænke over, næste gang jeg afholder en. Jeg har nok været ret naiv, når jeg har tænkt, at folk da naturligvis ikke kan finde på at snyde i sådan en konkurrence. Især ikke når man skal være fast læser, for det kræver trods alt noget arbejde at snyde og deltage med flere profiler. Alligevel er det sket. Det er rigtig ærgerligt, synes jeg. For sådan en konkurrence skal jo bare være lidt hyggelig og sjov. Ikke noget med rundsave på albuerne.

Men der har også været rigtig mange søde kommentarer og glade, ærlige mennesker - jer, der rent faktisk har deltaget - og det sætter jeg bare rigtig stor pris på. Det er dejligt at vide, at der rent faktisk at nogen, der følger med i min lille, ydmyge blog, også uden for konkurrencen, og det betyder faktisk en hel del for mig. Især fordi bloggen jo også er personlig, da jeg ikke kun bruger den til opskrifter men også som åndehul i min hverdag. For at få luft for de frustrationer, der er ved at leve et liv med kronisk sygdom, og for at dele mine glæder, ikke mindst om kattene, som der er læssevis af billeder af. Tak, fordi I gider læse med. Også selvom I måske springer nogle af de ting over, der ikke lige er noget for jer, uanset om det så handler om maden, hverdagen eller kattene. Jeg er bare glad, fordi I gider kigge forbi :)

Nu vil jeg stoppe, inden det bliver for sobby ;) Og vende tilbage og kommentere på jeres giveaway-indlæg. Kan I have en rigtig god dag! Solen skinner (i hvert fald her) og weekenden kommer nærmere, hvilket for os herhjemme betyder endnu en kærestehyggedag. Det glæder jeg mig meget til. Ekstra opmærksomhed bare til os. Så føles livet nu godt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar