torsdag den 11. november 2021

Dobbelt jule-giveaway: vind en lækker julekalender eller adventskalender til kat

Traditionen tro skal vi også i år have en hyggelig lille jule-giveaway her på bloggen, og i år har jeg bestemt, at der skal være to præmier 🎅

Jeg har som sædvanligt lavet en lækker adventskalender til en heldig kat, men i år kan du også vinde en julekalender med lækkerier til at forkæle en kat med hver dag i december. Herunder kan du se billeder af præmierne og nedenfor læse, hvad de indeholder.







Det kan du vinde:
I år er der som skrevet ovenfor to præmier i spil:

Adventskalender bestående af 4 lækre pakker, som hver indeholder lækkerier eller legetøj
- Cosma julekalender, som indeholder snacks af frysetørret 100 % rent kød (kylling, and, oksekød og tunfisk)



Sådan deltager du:

1. Følg om bloggens facebookside  (se nedenfor, hvis du ikke er på Facebook*)

2. Skriv en kommentar til indlægget her, hvor du fortæller mig navnet på katten, der skal vinde julegaven. Fortæl også gerne lidt mere om katten - det er så hyggelig læsning 😊

🎅 Du kan få et ekstra lod i konkurrencen ved at deltage på bloggens facebookside, hvor konkurrencen også er slået op. Dette er helt valgfrit, selvfølgelig.


Konkurrencen løber til og med søndag 21. november. Vinderen findes ved lodtrækning og vil blive offentliggjort på bloggen og bloggens facebookside dagen efter.

Vinderne skal sende mig en mail senest tirsdag 23. november, så vi kan aftale forsendelsen**, så husk at tjekke, om du har vundet. Melder vinderne sig ikke, vil der blive trukket nye vindere.

Jeg er klar over, at det ikke er alle, der er på Facebook, og skulle du ikke være det, finder vi ud af det alligevel, hvis du bliver udtrukket. Så kan du nøjes med at følge bloggen som fast læser (tilmelding findes i højre side af bloggen).

** Der sendes kun til danske adresser.

9 kommentarer:

  1. Jeg er ikke sikker på jeg gør det her rigtigt, men jeg forsøger 😁

    Min soulmate Hansi, HC aka Hans Christian Varnæs, min Aller bedste lykkepiller, han fortjener alt det bedste. Også en fin julekalender.

    Han er den blideste kæmpe mis og hjælper mig igennem dårlige dage. Altid glad og legesyg, og slet ikke bevidst om sin str ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne.
      Jeg kan se, det er dig, fordi du også deltager på Facebook. Du har gjort det helt rigtigt. Du mangler blot at følge bloggens Facebookside, så gælder din deltagelse. 😊

      Slet
  2. Rosa skal vinde🐾🐾🐈‍⬛ hun er en rigtig hyggetrold - når ikke hun jagter mig gennem hele hytten, som sker til daglig underholdning for os begge 🤣

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susanne.
      Jeg går ud fra, at det er dig, som også deltager på Facebooksiden? Husk at trykke Følg på bloggens Facebookside, så din deltagelse gælder 🙂

      Slet
  3. Kylling vil gerne vinde. Kylling er en lille kvik hunkat på godt et år. Hun bor på datterens hests opstaldningssted, og holder stedet fri for mus, sammen med 4 andre katte. De har et fantastisk liv, hvor de er og de bliver forkælet af mange. Vi har heldigvis hver vores favoritter og jeg har to - Kylling og gamle frk. Klausen. Frk. Klausen forkæles meget med ekstra lækkert mad, da hun er gammel og vi skal passe ekstra godt på hende og derfor synes jeg at Kylling skal forkæles, hvis jeg er heldig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, fordi du igen i år har lyst til deltage på vegne af staldkattene. Det lyder, som om de har et dejligt liv med masser af menneskekontakt. ❤️

      Slet
  4. Maui er Bailey vil gerne deles om præmien. Maui er en Ragdoll med blå, let skelende øjne. Han er overbevist om at alle bare elsker ham (hvilket vi selvfølgelig gør). Bailey er en almindelig kat. Han er noget reserveret og sky. Når der er gæster gemmer han sig til de er gået. De elsker begge deres kattelegetøj og samlingen vokser støt 🐾🐱

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din deltagelse, Kirsten 😊 Husk, at du kan få en ekstra chance ved også at deltage i konkurrencen på bloggens Facebookside.

      Slet
  5. Maui OG Bailey skulle der selvfølglig stå

    SvarSlet