mandag den 22. november 2021

Vinderne af bloggens jule-giveaway er fundet!

Der har i år været virkelig stor interesse for at deltage i min årlige jule-giveaway både her og på bloggens Facebookside, hvilket har været rigtig dejligt at se. Og jeg har nydt at læse om jeres dejlige katte og se billeder af nogle af dem 💓

Jeg har nu trukket to vindere af præmierne i konkurrencen, og som sædvanligt foregik det via www.random.org. Alle har fået tildelt et nummer, startende med deltagerne på bloggen og herefter deltagerne på bloggens Facebookside, og herefter trak jeg lod via random.org. Resultatet af lodtrækningen:


Vinderen af julekalenderen:
Jakob Madsen og hans kat Pelle

Vinderen af adventskalenderen:
Lisa Helenius og hendes kat Ollie


Stort tillykke til jer begge to. Jeg håber, at jeres katte bliver rigtig glade for præmierne.
I skal senest i morgen sende mig en privatbesked på bloggens Facebookside eller en mail, så vi kan aftale forsendelsen. Hører jeg ikke fra jer, trækker jeg en ny vinder.

Tusind tak til alle jer, der har haft lyst til at deltage i konkurrencen. Jeg håber, at I har lyst til at deltage en anden gang. Det er efterhånden en del år, jeg har haft den her jule-giveaway, så mon ikke den også kommer igen næste år? 🎅 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar