tirsdag den 21. november 2023

Vinderne af bloggens jule-giveaway er fundet!

Det er blevet tid til en af årets hyggeligste opgaver for mig, nemlig at finde vinderne af bloggens jule-giveaway 💗 Det har igen i år været en stor fornøjelse for mig at læse søde fortællinger om de deltagende misser og se billeder også, så tusind tak for dem. 🐈😊

Som sædvanligt får alle deltagere et nummer, både her på bloggen og på bloggens Facebookside, hvor konkurrencen også har været slået op, og www.random.org får lov at trække vinderne. Årets vindere blev: 

Vinderen af adventskalenderen:
Gitte Hesselvig og hendes venindes kat, Max

Vinderen af julekalenderen:
Frank Drebin Seemann og hans kat Milo


Stort tillykke til jer begge to. Jeg håber, at jeres katte bliver rigtig glade for præmierne. 
I skal senest på fredag 24/11 sende mig en privatbesked på bloggens Facebookside eller en mail, så vi kan aftale forsendelsen.  Hører jeg ikke fra jer, trækker jeg en ny vinder.

Jeg håber, at I alle har lyst til at vende tilbage og deltage en anden gang. 🎅


Ingen kommentarer:

Send en kommentar