mandag den 21. november 2022

Vinderne af bloggens jule-giveaway er fundet!

Konkurrencen er slut, og det er tid til at trække vindere af konkurrencen. Først vil jeg dog lige starte med at sige en stor tak til alle jer, som har haft lyst til at deltage i min lille julehyggeleg. Det glæder mig, at der har været så stor interesse om den, og jeg har nydt at læse om og se billeder af jeres dejlige katte 💗

Men hvem har så vundet? Som vanligt har alle fået et nummer tildelt, startende med kommentarerne på bloggen, og herefter er der via www.random.org udtrukket de heldige vindere. Her kan du se vinderne af konkurrencen:


Vinderen af adventskalenderen:
Anette Mortensen og hendes kat Ria

Vinderen af julekalenderen:
Lærke Fentz og hendes kat Mis Mis


Stort tillykke til jer begge to. Jeg håber, at jeres katte bliver rigtig glade for præmierne. 
I skal senest i morgen sende mig en privatbesked på bloggens Facebookside eller en mail, så vi kan aftale forsendelsen.  Hører jeg ikke fra jer, trækker jeg en ny vinder.

Jeg håber, at I har lyst til at vende tilbage og deltage en anden gang. 🎅


Ingen kommentarer:

Send en kommentar