tirsdag den 13. november 2018

Jule-giveaway: Vind en lækker adventskalender til din kat!

December nærmer sig med hastige skridt, og jeg er i fuld gang med at lave årets adventskalendere. Ligesom de foregående år har jeg igen i år lavet en fin adventskalender til kat, som jeg udlodder i en jule-giveaway her på bloggen :)

Jeg har i år været heldig at få fingrene i denne superfine kattejulesok, som er en del af præmien <3 Synes, den er supersød. Giveaway'en er som sædvanligt noget, jeg helt selv står for at lave, fordi jeg synes, det er så hyggeligt :) Så den er på ingen måde sponseret. Se her, hvad præmien indeholder:



Det kan du vinde:
Traditionen tro kan du igen i år vinde en superfin kattejulesok fyldt med fire fine adventsgaver til kat. Gaverne indeholder lækkerier og legetøj, som vores egne katte selv elsker :) Se neden for billedet af sokken, hvordan netop din kat (eller en kat, du holder af) får poterne i den lækre præmie! :)






Sådan deltager du:

1. Like/synes godt om bloggens Facebookside (se nedenfor, hvis du ikke er på Facebook*).

2: Skriv en kommentar til indlægget her, hvor du fortæller mig navnet på katten, der skal vinde adventskalenderen. Fortæl også gerne lidt om katten - det er så hyggelig læsning :)



Konkurrencen løber til og med torsdag 22. november
Vinderen findes ved lodtrækning og vil blive offentliggjort på bloggen dagen efter.
Vinderen skal sende mig en mail med sin adresse** senest mandag 26. november, så jeg ved, hvor adventskalenderen skal sendes hen, så husk at tjekke, om du har vundet :) Melder vinderen sig ikke, vil der blive udtrukket en ny.


* Jeg er klar over, at det ikke er alle, der er på Facebook, og skulle du ikke være det, finder vi ud af det, hvis du bliver udtrukket :) Så er det okay, at du bare følger via bloglovin eller er tilmeldt direkte på bloggen her (tilmeldingsmuligheder findes i højre side af bloggen).

** Der sendes kun til danske adresser.



Jeg håber, I har lyst til at lege med i min lille julekonkurrence, og jeg glæder mig til at læse jeres kommentarer :)

13 kommentarer:

  1. Vi har Kiks, der helt sikkert godt kunne tænke sig lidt ekstra juleforkælelse. Kiks kommer fra internatet i Brande. Lille og skravlet var han da vi tog ham med hjem. Specialfoder måtte dyret have med fordi han var kræsen. Det blev anbefalet os fra internatet ikke at fodre ham den første aften, men så gik han da bare på rov i køkkenet om natten. Det eneste der stod fremme var en pose med børnekiks. Den fik skravlet kradset op og efterfølgende gansket lidt på nogen af kiksene og spredt resten som små krummer over det meste af køkkenet. Så navnet blev Kiks �� Og Kiks er aldeles ikke kræsen længere. Selvom andesteg nu godt måtte stå på menuen hver eneste aften hvis han kunne bestemme.

    SvarSlet
  2. Den ville smukke gamle Kamille elske st vinde. Hun har været lidt trængt i år da hun mistede sin bedste ven til sygdom og så ovenikøbet blev belemret med to kæmper der er dobbelt så store som hun er. Hun er omkring 11 år og har boet hos mig i Ca 9. Hun er sød og kælen - bare ikke lige overfor de to nye bøller 😁

    SvarSlet
  3. Min kattemis Zoey ville elske at få sin egen julesok. Hun er kun 7 måneder, så hendes første jul må gerne være speciel. Hun har fået en god katteven-nabo, som venter på hende foran døren om morgenen. Han vil sikkert gerne dele med hende :D God december til dig og dine fluffballs!

    SvarSlet
  4. Det skulle Charlie. Han er min egen lille krudtugle på cirka 4,5 år. Han gør min hverdag meget bedre og er ALTID glad for at se mig. Han kan åbne alle døre så man slipper ikke bare sådan lige for ham, for han elsker selskab. I slutningen af oktober var han syg for første gang nogensinde med en kæmpe byld. Efter tur til lut dyrlæge er han kommet sig flot, men er bange for at være ude, så lidt ekstra hygge til ham når nu vi er inde hele tiden ville være kærkomment.

    - Maja Holmgren

    SvarSlet
  5. Staldens 5 katte fortjener lidt godt i december måned. Her en præsentation af kattene.
    Henning - staldens konge. Han er kat med stort K. Han er enorm kælen og til tider en smule anmasende for at få opmærksomhed og kæl. Henning har det med at gå ind i biler og hestetraileren - så der skal lige tjekkes inden man forlader stedet - eller får man Henning med hjem. Og det er sket et par gange.
    Lucky - en kat der har brug lidt at de 9 liv. Han er ikke altid gode venner med Henning - men han er min favorit. Han kommer når jeg kalder eller når han hører mig i stalden. Han ved at jeg har kattegodbidder i lommen. Lucky er kronisk sulten efter alt andet end hans foder.
    Spinkel - er staldens største kat - heraf det ironiske navn. Han er kælen, og kan gnide bukserne tynde omkring benene - så meget som han smyger sig om en. Ham kan man godt komme til at falde over, fordi han forsætter selv når går.
    Frk. Klausen er staldens eneste hunkat. Sød lille en. Hun er meget kælen men er ikke så glad for at man tager hende op. Men sidder man og kigger på de andre mens de rider, kommer hun gerne og hopper op, så er hun en værre kælegris.
    Hr. Klausen er en tilløber og han har fået sit navn fordi han ligner frk. Klausen - han er bare dobbelt så stor. Han er sky, men eftrehånden som han vender sig til os, så får vi lov at kæle mere og mere for ham. Så han skal nok blive ligeså kælen som de andre.
    Alle 5 katte gør min ventetid i stalden/ridehallen noget nemmere, der er altid en som kommer og vil kæle, mens min datter rider. Og så er det fantastisk dejligt at de er der, for min datter er allergisk overfor katte, så vi kan aldrig selv få katte herhjemme, men så har jeg jo staldens katte at kæle for og forkæle ud over alle grænser.

    SvarSlet
  6. Min kammerats kat Alma skal have den, det er verdens sureste kat, der ikke gider snakke med andre end sin ejer. Når jeg snakker i tlf med ejeren, lægger katten sig surt oven på telefonen for at få opmærksomhed, måske hun kan blive bare en lille smule glad hvis hun vinder.

    SvarSlet
  7. Fabian og Vida er fine kandidater. De er nu 8 år gamle og er stadig mine små missekillinger, trods Fabians ca. 8 kg.
    De har jo været hos mig, siden de blev født.

    SvarSlet
  8. I dag flytter der en fin lille misse-pige på knap 12 uger ind hos mig. Så glæder mig helt vildt til at lære hende rigtigt at kende...alt er klart til hun kommer og vi skal bare hygge og lege og lære hinanden at kende.

    SvarSlet
  9. I år skal Frede forkæles. Han har mistet sin veninde og trænger til lidt opmundring.

    SvarSlet
  10. Den er jeg sikker på at mine 3 birmaer ville elske. Jeg har Kenzo på 2, som er sådan en Moars dreng,og gerne er med mig rundt i sele på besøg. Så er der Isaac Newton, hans lillebror på 1,5 som er husets ballademager døgnet rundt,og jagter alt hvad der bevæger sig. Sidst men ikke mindst har jeg så Folmer,der flyttede ind for 3 måneder siden. Han er kuldbror til Kenzo, men hans familie ville ikke længere have kat, så han havnede hos mig på prøve. Det er for længst ændret til permanent opholdstilladelse, og de 3 har så meget fornøjelse af hinanden, ligesom jeg nyder deres skarnsstreger og sjove påfund hver eneste dag


    SvarSlet
  11. Jeg har ikke kat, men min niece har 6 - Frida, Bette og så kan jeg ikke huske flere navne. Min niece er en stor katte-elsker, så jeg vil meget gerne glæde hende.

    SvarSlet
  12. Min søn og svigerdatter har to katte Baily og Monty. Jeg tænker de godt kan dele sådan en kalender. De er søskende og ret søde. Man er ikke i tvivl om at der bor katte for de har et klatretræ, en tunnel, en mus på en stang og diverse andre stykker legetøj. De har hver deres personlighed og Monty holder sig til min søn mens Baily er mest til min svigerdatter.

    SvarSlet
  13. Misser skal vinde i år fordi han lige er blevet erklæret rask fra sin sukkersyge �� Han er en stor dreng på 6 år og 6 kilo, men er altså en legesyg vildbasse og især hvis han gerne vil have opmærksomhed ����

    SvarSlet