torsdag den 1. november 2018

The Big Meowski i Hendes Verden

Som nogle måske kan huske, fik bloggen i august en virkelig flot omtale i det store dameblad Hendes Verden. Jeg skrev et indlæg om det her.

Desværre var gået kludder i linkadressen, som var gengivet forkert i bladet, og derfor blev jeg tilbudt at få en ny omtale i bladet på et senere tidspunkt. Den dag er nu kommet, da The Big Meowski er ugens blog i Hendes Verden, som udkom mandag :) Herunder kan du se den superfine omtale og de billeder, der er valgt ud til at repræsentere bloggen:




Jeg er meget tilfreds med de billeder, der er blevet valgt ud til omtalen, og hvis nogen sidder og ønsker sig en opskrift på lækkerierne, kan de findes via disse links :)


Solbærmacarons

De bedste hjemmebagte pebernødder
Dooley's-mousse med karamelliseret nøddeknas


Som jeg skrev, sidst bloggen blev omtalt i Hendes Verden, er det en kæmpestor ting for mig, at bloggen får sådan en omtale, da bloggen er mit hjertebarn, og jeg har kæmpet virkelig hårdt for at holde den i live, siden jeg pådrog mig handicaps på mine arme. Så det er bare rigtig stort for mig at blive udvalgt til sådan en fin ære. <3

På trods af mine udfordringer elsker jeg stadig at lave mad og at skrive om den herinde. Jeg har altid elsket at lave mad, lige siden jeg var en lille pige, der gik med min mor i køkkenet. Min mors helt store passion var mad, både at lave den, spise den og læse om den, hvilket jeg syntes, var lidt skørt, da jeg var barn, men i dag forstår jeg hende, da jeg har arvet den passion. Forskellen på os er bare, at jeg især elsker at bage og lave søde ting, mens min mor primært elskede "almindelig" madlavning :) Men det er en dejlig arv at have fået med fra hende, for jeg kan mærke hende, hver gang jeg er i køkkenet. <3 Jeg ville ønske, at hun kunne have nået at opleve mit arbejde med bloggen.

Der er sket meget med bloggen, siden jeg startede den for 7 år siden, og jeg er glad for og stolt over, hvad den har udviklet sig til. De seneste år har mit arbejde med bloggen været noget besværliggjort pga. mine smerter, så jeg er utrolig taknemmelig for, at der stadig er så mange, der besøger min blog hver dag og bruger mine opskrifter. I gør virkelig hele arbejdet værd. Tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar