onsdag den 16. marts 2016

Vinderen af kattehyggepakke nr. 2 er fundet!

Det er blevet tid til at finde vinderen af den anden og sidste kattehyggepakke. Tak til alle jer, der har deltaget. Jeg har rigtig nydt at læse om jeres katte. :) Jeg håber, at pakken kan forsøde livet for en heldig kat derude.

Her kan du se indholdet af præmien. Se nedenfor, om du er den heldige vinder! :)




Vinderen er som sædvanligt fundet via Random.org for at vælge en helt tilfældig vinder. Vinderen af kattehyggepakken er:





Stort tillykke til Emma B Larsen, samt Coco og Luna, der er de heldige katte, som skal dele hyggepakken :) Jeg håber, at I bliver rigtig glade for pakken alle sammen.

Du skal sende mig en mail med din adresse senest på mandag 21. marts, så jeg ved, hvor præmien skal sendes hen. Hører jeg ikke fra dig inden da, trækkes der en ny vinder.

------------------------

Inden længe vil jeg gå tilbage til konkurrenceindlægget og kommentere alle jeres fine historier :) Tak til alle jer, der har haft lyst til at lege med. Håber, I har lyst til at deltage en anden gang :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar