søndag den 13. december 2015

3. søndag i advent

Endnu en søndag i advent ankommet, og julesokkerne er igen fyldt med fine gaver. Vi har været afsted til fødselsdag hos noget familie hele eftermiddagen, så jeg er lidt sent på den med indlægget i dag. Det er også af samme årsag, at det mest kommer til at bestå af billeder, for jeg er helt brændt sammen i hovedet oven på eftermiddagens ellers rigtig hyggelige fødselsdag.

Dagen startede stille og roligt med morgenmad og et kig i julesokkerne. Til mig var der i dag tre pakker; to fra Christian og en fra min nisse, alle fine pakker. Jeg er ligesom sidste år virkelig overrasket over, hvor god Christian er til at finde på fine ting til mig. Man skulle tro, at han havde lavet pakkekalender i mange år, men det er kun andet år i år. Til gengæld kender han mig rigtig godt, og vi har nogenlunde samme smag, så det hjælper selvfølgelig også :) Se de fine ting, jeg fik af ham <3

Tre virkelig fine små keramikmisser, der er blevet viklet ind i julelysene <3





Spillekort med motiver fra Tim Burtons univers. Glæder mig meget til at få dem
pakket ud og set nærmere på dem.



Fra min nisse var der i dag den her fine nisse med dingle-ben og et (måske hjemmelavet?) rensdyr. Rensdyret laver den fineste skygge på væggen, når lyset bliver kastet på den, som I kan se på nederste billede. Tak, nisse :)





Til Christian i dag var der to pakker. Den store pakke, som i øvrigt vejede som et tungt år, indeholdt den første samling historier i Buffy The Vampire Slayer sæson 8, som er lavet som en tegneserie. Tv-serien sluttede ved sæson 7, og der er efterfølgende lavet flere sæsoner som tegneserier. Dem har Christian dog ikke læst, og da det er en af hans absolutte favoritserier, syntes jeg, at det var en god ide med den bog. Især når vi nu er ved at se serien igen forfra. Så han må dog vente lidt med at læse bogen. Han blev virkelig glad for den, så det var dejligt at se :) I den anden gave var de obligatoriske guldkarameller, som han helst skal have hvert år, og de bragte da også stor glæde ;)





Til kattene var der i dag en kickeroo, som er et stort stykke kattelegetøj, nærmest en bamseagtig dims, pølseformet med hale. Og så har den katnip indeni, som gør, at kattene kaster sig over den og ligger og sparker til den med bagbenene:)

Hvor er det dejligt at have sådan en sød og betænksom kæreste. Det varmer virkelig. Han gør i det hele taget meget for at gøre mig glad. I fredags havde vi 6 års-dag som kærester og var en tur i Tivoli, stedet hvor vi blev kærester for netop 6 år siden :) Det var en dejlig tur, og jeg tog lidt billeder undervejs, som nok kommer her på bloggen inden jul.

Nu vil jeg imidlertid slutte for i dag, for vi er begge trætte og trænger til at slappe af. Jeg håber, at I derude også har haft en dejlig adventssøndag :)

2 kommentarer:

  1. Tillykke med årsdagen <3

    Sikke fine gaver - jeg er VILD med kattene :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :) Vi havde en dejlig aften i Tivoli.
      Ja, jeg er også vild med den :D De er så fine!

      Slet