mandag den 15. december 2014

Vinderen af jule-giveaway'en er fundet!

I går sluttede min jule-giveaway, så nu er det endelig tid til at finde en vinder :) Tak til alle jer, der har haft lyst til at deltage og fortælle mig om jeres juletraditioner. Jeg har rigtig nydt at læse om dem. Det har været superhyggelig læsning, og faktisk fået mig lidt i julestemning :)

Det er vel passende, at jeg så selv fortæller, hvad der er min egen favoritjuletradition. Det er et svært valg, for der er jo mange dejlige traditioner, men mine favoritter er, for nu at tage dem fra en ende af, juleoppyntningsdagen, hvor vi finder alt det gamle julepynt frem og gør huset så hyggeligt, mens vi hører julemusik. Der er nogle bestemte stykker julepynt, som jeg særligt elsker. Det er det noget af det, jeg har fra min egen barndom, bl.a. nogle nisser, som jeg lavede til mine forældre, da jeg gik i dagpleje, og også noget nyere, nemlig et lille Medusa-juletræ, som Christian og jeg købte på en af vores første ture i Tivoli til jul.

Det leder over til en anden elsket tradition, nemlig vores årlige tur i Tivoli i december. På vores første tur sammen blev vi faktisk kærester, så det er noget særligt for os begge to at skulle derind i december. Jeg er dog ikke sikker på, at det er noget, vi når i år, da vi begge er meget stressede, og det er jeg ærlig talt lidt ked af. Men der er jo ikke tid til det hele, desværre.

Og så er der jo den gode tradition med de særlige julefilm, vi bare skal se. Præmien i min jule-giveaway er netop en af de film. Det er egentlig Christians tradition, som jeg har overtaget. Det er så hyggeligt, når vi sidder og hygger i sofaen med stearinlys tændt alle steder, har lidt juleguf på bordet og ser de her helt særlige film. Det er en højt elsket tradition herhjemme :)

En af mine favoritjuletraditioner.
 
Og der hører naturligvis lidt juleguf til :)
 

 

Nu vil jeg ikke trække den længere. Jeg har været inde på www.random.org for at trække en vinder. Vinderen blev: Yvonne.i!



Stort tillykke til dig. Du skal sende mig en mail med din adresse, så jeg ved, hvor præmierne skal sendes hen. Jeg skal have en mail fra dig senest på onsdag 17. december. Modtager jeg ingen mail fra dig, trækker jeg en ny vinder på torsdag.

Nu vil jeg vende tilbage til jeres indlæg i konkurrencen og kommentere. Tak til alle jer, der har haft lyst til at lege med. :)

1 kommentar: